måndag 23 april 2012

Måndag 23 april

Vad ska man säga. Dagen har gått fort. Man har inte tänkte så mycket men de har gått bra. Har städat för att vår lokalvårdare har semester. Så då får vi hoppa in en del. Ganska trevligt att ha något att göra. Men man känner sig galet nöjd. Dagen går bara fin fint. Känns bra att ha något som ger en hel del. Jag mår just nu så där oförskämt bra. Allt rullar just nu min väg. Det känns bra. Man blir så glad att det äntligen gett en lite medvind. Man mår super gött just nu. Och det känns bra. Jag vet att jag hela tiden får lära mig något nytt. Underbart skönt att lära sig något.

Nu är det bara att fundera på vad man ska göra med allt man har hemma. Äntligen är vi överens om att flytta till Obbola. Det känns så bra. Att man får njuta lite av att ha lite umgänge runt sig. Kanske kan få något roligt av allt. Och man ska se till att vi får lite som vi vill ha. Jag blev så glad att vi ska flytta. Vi har intenågon lägenhet ännu men vi har bestämt att vi ska kolla på allvar. Underbart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar