onsdag 27 juni 2012

Tänk att man kan bli smått galen av att inte ha något att göra. Fasen de kryper i kroppen på mig och jag vill göra något. Semester kan jag själv ibland kalla ett helvetes på fund. Men samtidigt så är det skönt att vara ledig. Nu är man ju van vid full fart och inget mindre. Och det känns så skönt att göra något. Det är kul att åka och hälsa på folk. Sedan hinna göra något hemma.

Det är ändå lite tråkigt för man är van vid att träffa folk varje dag. Och dom underbara gubbar man jobbar med saknar man ju om man inte fått träffa dom. Så nu är det så att jag inte har fått träffa dom på en vecka i morgon. Och jag måste nästan säga att det känns tråkigt samtidigt men ganska skönt ändå. En viss person får mig att må så bra. Och den andra personen jag jobbar med får mig att skratta så jag vet inte vad. Det är så skönt att man inte hinner med sin egen tid eller kolla på klockan när man är på jobbet. Det känns så skönt.

Näää nu ska man väl ta och hänga lite tvätt och vattna lite blommor.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar