fredag 26 september 2014

Fredag morgon

Jag sitter vid bordet och dricker kaffe. Jag är vaken och klockan är sex på morgonen.  Det känns så skönt att få ta det lugnt. Ja det är galet. Jag har idag blommor hemma i fönstret. Det känns underbart att få ha levande blommor hemma. Men fasiken jag borde kunna fixa att ha några stycken hemma. Ha ha ni som känner mig vet att jag inte har haft så många hemma.

Denna vecka har varit underbar.  Min vän Lena har fått sin och sin särbos dotter. Lilla Elise var sååååå söt. Och tänk jag har fått hålla i henne. Mmm klart man blir lite bitter över att man inte kan få barn själv. Nå ja ha ha ha det är nu man får låna henne och lämna igen henne när hon ska bytas blöja på. Ti hihihi!

Idag blir det att åka till Laxbacken. Så härligt att man får göra saker som man tycker är roligt. Min svägerska fyller år idag så det ska bli kul. Så nu är det bara att tagga igång och packa så det är gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar